Selamat Datang

Rabu, 9 Januari 2008

Selamat Ulang Tahun TERAS

gambar hiasan




Bayu Senja mengucapkan TAHNIAH kepada Teras Pengupayaan Melayu (TERAS) di atas istiqamahnya memperjuangkan agama dan bangsa selama 10 Tahun ini.

bayu juga akan terus doakan Tn Hj Azmi Abd Hamid, semua staf Teras serta pembantu-pembantu gerakerja dakwah teras akan terus bertahan dan istiqamah dalam perjuangan mereka.

Sepertimana 1 muharam setiap tahun Teras akan menganjurkan Perhimpunan Penggerak Melayu Kebangsaan. Justeru, bayu amat harapkan semua pembentangan dan resolusi dari perhimpunan dapat dimanfaatkan bersama oleh semua pencinta Agama.

Harapan, kami yang tak dapat ikuti perhimpunan tersebut juga berpeluang ikuti siri pembentangan dan agenda lain dalam perhimpunan tersebut !
kalau tak ada video live pun cukup lah siarkan kertas2 kerja, atau apa2 keputusan yang dicapai dalam laman teras ... k!




Selamat Menyambut Ulang Tahun ke-10 Teras ditubuhkan!!

2 ulasan:

fatimah_mastura berkata...

Salam Ma`al Hijrah 1429 :)

May ALLAH `Azzawajalla
preserve and protect U,
keep U strong on the straight path,
forgive Ur sins and make U successful
in this life and the hereafter.

ALLAHumma amiin.

Ismi : Arjuna berkata...

salam...
bayu.. arjuna,Dr Kayu dan ustaz zuhimi(tranung) berkesempatan mengikutinya.. masyaAllah, ucapan tindakan cikgu azmi mmg hebat dengan isi yang mantap dan fikrah yang menyeluruh demi kepentingan bangsa melayu ..antara intisari prog -forum mendekati remaja melayu oleh Nizal Mohamad&Nazrey Johaney,slot bersama adik Adi Putra,sajak oleh HSM Saleh..banyak pameran antaranya dari aman palestin,jakim..dan RTM pun mai wat rakaman..malamnya pula ada forum..tetamu datang dari pelbagai negeri..pendek kata mmg meriah..!..