Selamat Datang

Ahad, 13 Mei 2007

Aku Rindu Mama

dari blog ke blog ku jajahi, rata-rata ceritakan kisah ibu..
ah! terlalu mengoncang kalbu keras ini merindui mama di kampung sana..
Aku Rindu Mama !!!!
Selamat hari Mama buatmu ibu yang tersayang...

Salam sayang ku utusi bersama gugusan doa khusus buat mama (dan juga baba)..
Hati ini sering saja merindui senyumanmu..
Lidah ini terlalu idamkan air tanganmu..
Pipi ini mendambakan ciuaman kasih darimu..
Bibir ini terlalu merindui tanganmu..

Gambar Mama dan Baba bersama bayu di hari Majlis Penerimaan Sijil dulu, bayu lekatkan di penjuru meja bacaan.. semoga Impian yang mama (dan baba) impikan, tidak bayu abaikan..
insyaAllah

16 ulasan:

Kurma2Biji berkata...

get ready exam Bayu...
Matt nak abis dah.
jangan bagi gambar di penjuru meja tu menjadi hanya sekali kenangan seumur hidup.

BaYu SenJa berkata...

?!
tak paham tapi takpa la buat2 paham...

cuti la dulu, kelas hampa nanti bukak awal !!!

IndahSakura berkata...

salam bayu...
moga kamu akan menjadi seorang anak yang soleh dan berjasa pada ayah bonda..

kasih ibu sepanjang hayat...kasih ibu membawa berkat.. :)

tintaHati berkata...

Bayu sampaikan salam rindumu buat mama mu pada desir-desir angin yang lalu.. Moga bayu yang bertiup itu mendamaikan jiwanya..

izinni berkata...

kalau rindu tu .. bermain2 sms la dengan bonda. kalau tak pun korbankan sikit fulus untuk buat panggilan ke malaya. khairyn selalu gak buat macam tu .. abih digodeknya segala cara untuk dapat buat panggilan dengan kos yang sangattttt murah .. bantai kami berbual lama. hehehhe

butaseni berkata...

salam,
sungguh touching entrymu,
nama bayu senja ni sempena rstoren belakang parkroyal tu ka?

Mr PenyuBiru berkata...

n3 mu membuatkan ku sayu sekali.huhu..oh ibuu..

azzam bellamy berkata...

biasa la tu bayu..aku dulu enam tahun tk jmpa kluarga..tp smangat diorang lbih kuat dr aku mnunggu kpulangan aku.

ok..aku pn doakn ko pulang dgn 'sesuatu'.

BaYu SenJa berkata...

indahsakura,
moga-moga macam tu la...

tinta,
harapnya mama sedar tiupan angin itu membawa salam dari bayu :)

izinni,
ya la, dah 3 bulan tak telepon keluarga..
isk, apapunya anak la macam ni kan?

buta seni,
restoren tu pun tak kenai beb !! hehe

penyubiru,
oh ibu !!!!

azzam,
baru 3 thn. harap tak sampai la 6 tahun. kalau 6 tahun tu, maknanya kena kantoi periksa 2 kali tu :)

Achik_Sufi berkata...

hang jangan cakap cam 2, achik dah sedih dah nie...uwaa...nak nangis

BaYu SenJa berkata...

achik,
hahaha.... nangis la, satgi depa mai pujuk

ukhti27 berkata...

salam `alaik ya akhi al-kareem,
al HamduliLlah... :)


salam mahabbah buat mama (dan juga baba).
moga taufiq, hidayah, inayah
dan maghfirrah ALLAH
senantiasa berserta kalian.
ALLAHumma amiin.

| mama mithali ada la
mama yang ber'iman' dan ber'`ilmu' |

ALLAHu a`lam bisawab.

akirasuri berkata...

dah habis exam?

kirim salam pada bonda di SP ek :)

BaYu SenJa berkata...

terimakasih ukhti,
mama mithali lebih penting bila dia hidup berpandukan ilmu tulen disamping taat penuh pada suami:)


akira,
exam tak mula lagi.. 30/5 baru mula. Tapi sekarang tengah cangkelewang sebab tak pulun dari awal :)

bunga rampai berkata...

Salam,

Pastinya Bayu dalam rindu Mamamu selalu :)

BaYu SenJa berkata...

bunga rampai,
semestinya :)