Selamat Datang

Ahad, 18 Mac 2007

Maaf dari Bayu

entah kenapa sudah seminggu tidak melayari internet....?!

Tetapi, beberapa perkara harus dibicara...
1. Mohon maaf dari indahsakura, kerana tidak berjaya mencari pembikin asal lirik lagu perang Itali.... maaf, tak berjaya ;)
2. Mohon maaf juga dari Iman Mawaddah kerana tidak sempat lagi meng'entri'kan tag dari iman di halaman maya bayu senja ini... {takut nanti jadi basi la pulak...;)}
3. mohon maaf kepada semua sahabat yang mengunjungi saya tanpa sebarang entri baru.. dan mohon maaf juga jika lama tidak menziarahi anda...

sebenarnya bayu terlalu rindukan teman-teman di maya siber ini, dan terlalu rindukan halaman berbicara di wakaf sendiri, cuma tak tahu apa yang menjadikan bayu terasa ingin bercuti dari alam ini seketika...

tetapi,
bayu akan menyapa anda dengan entri ringkas tentang percutian bayu... insyaAllah:)
Tunggu sari dua lagi ok?!
Assalamualaikum...

dah lewat,
orang dah keloi panggil.......

14 ulasan:

izinni berkata...

Oooo mahu cuti ek? Apsal ko nak isi borang cuti? "bos-bos" yang check blog ko hari-hari kena approve dulu...baru boleh gi cuti.

Iffah Humaira berkata...

Salam,

Bayu, Selamat bercuti. Semoga ketemu dengan apa yang dicari.
Dont worry ! "CUTI ANDA TELAH DILULUSKAN " :-)

Wassalam.

ukhti27 berkata...

'alaikum salam
salam wr wb wm akhi al-kareem...

well noted with syukran jazilan.
insyaALLAH,
will see you in the next entry.
fi amanillah... (^^,)

'Aisyah radiALLAHuanha reported that
the Messenger of ALLAH SallALLAHualaihiwasalam said:
"The most pleasing of actions to ALLAH
is that which is done continuously
though it be little."

(Al-Bukhari and Al-Muslim)

ALLAHu a’lam bisawab.

IndahSakura berkata...

semoga percutian itu kan membawa seribu kedamaian buat bayu..

INDERA KENCANA berkata...

Masih sibukkah..??

akirasuri berkata...

oh ohh. masih bercutikah ustat. sudah berlakon :)

IndahSakura berkata...

Bayu..masih bercuti?
anda telah di tag !

Iman Mawaddah berkata...

Bayu saja buat2 cuti tu..dia tak nak jawap tag sebenarnya hehehe

BaYu SenJa berkata...

izinni,
oo, ya ka?! maknanya cuti kali ni tak sah la....
ala, xbergaji la nampaknya :)

iffah,
terimakasih..
izinni, iffa dah luluskan :)

ukhti,
selamat untuk anda juga..
insyaAllah saya dah kembali :)

BaYu SenJa berkata...

indahsakura,
saya dah puas bercuti.. tapi sepencarian saya, saya gagal mencari sendiri pengarang asal lirik lagu tu..
nanti kalau ada rezeki, saya tanya sendiri ust ismail kamus :)
tapi bukan janji tau !!!!!

BaYu SenJa berkata...

indera,
saya dah kembali..
kalau nak kira sibuk, takkan ada sudahnya.. sebab kita manusia yang suka bekerja.. :)
indera percaya?!

BaYu SenJa berkata...

akira,
ya la.. dah penat berlakon :)
skrg, saya dah kembali..

BaYu SenJa berkata...

iman,
saya heran la, iman macam tau2 je...
tapi jangan la heboh kat sini, kita dua tau sudah la... nanti ranap rekod saya :)

BaYu SenJa berkata...

indahsakura,
wah.. ditag lagi :)