Selamat Datang

Isnin, 5 Februari 2007

Bayu Kembali

Sebulan berlalu bayu bertiup agak sepoi. malah kekadang langsung tidak bertiup buat tika yang panjang. Sekarang bayu kembali bertiup di alam maya siber ini dengan suatu niat untuk menyegarkan kembali ruh penulisan yang bermanfaat sebagai perkongsian bersama. hari hari yang bayu tempuhi lebih sebulan yang lalu terlalu meletihkan. Namun bayu bersyukur semua itu menjadikan bayu seorang yang berfikir. Bayu anggap apa yang bayu lalui telah menjadikan bayu orang yang kuat. Apa pun terimakasih bayu kalungkan kepada teman2 yang banyak merangsang bayu selama ini.

Bayu terpaksa melalui peperiksaan dengan tribulasi yang sangat mencabar. Yang menjadi penghalang sangat bersifat kronik pada jiwa bayu..

Sekarang bayu sudah kembali. Peperiksaan sudah habis, masalah yang lain pun sudah bayu anggap selesai. bayu akan kembali dengan bayu yang kuat.. akan bertiup mendamaikan jiwa yang disapa.

bayu ingat sewaktu di sekolah dulu.. bila selesai periksa, pakat pakat menjerit MERDEKA!!! sekarang?!

4 ulasan:

Iman Mawaddah berkata...

Selamat kembali menulis..dunia pelajar waktu habis peperiksaan lah saat yang amat menggembirakan. Ringan rasa kepala otak yang tertekan akibat terlampau kuat berjuang.

Indah Sakura berkata...

slmt kembali yer bayu...
moga sang bayu kan terus bertiup membawa seribu kedamaian...

INDERA KENCANA berkata...

Selamat kembali ke dunia penulisan. Saya memang sudah lama tertunggu entri terbaru bayu..

BaYu SenJa berkata...

terimakasih buat semua teman.. sememangnya anda adalah pembakar semangat saya untuk terus menulis..
sekurang-kurangnya tulisan saya yang lemah ini ada juga yang menghargai:)