Selamat Datang

Rabu, 13 Februari 2008

Pembubaran Parlimen- menjelaskan sikap sebenar Paklah

Parlimen telah dibubarkan hari ini. Pembubaran Parlimen pada hari ini menunjukkan beberapa sikap dan menjadi simbolik kepada bebarapa keperibadian Perdana Menteri yang dulu, Pak Lah:

1. Pak Lah seorang PENAKUT dan pemimpin yang PENGECUT : Tidak pernah berani mengumum awal bila pilihanraya bakal diadakan di negara Malaysia. Walaupun semalam beliau sempat juga ditemurmah oleh pemberita.

2. Pak Lah TIDAK MENGHORMATI agama dan bangsa lain : Beliau sanggup mengumumkan pilihanraya ini dalam tempoh kaum tionghua masih di dalam mood menyambut tahun baru cina.. Pak Lah ialah pemimpin yang paling tidak mengambil kisah perasaan masyarakat berbilang bangsa. Tidak pernah memikirkan sensitiviti rakyat. pemimpin begini amat bahaya. pemimpin yang tak pandai menjaga sensitiviti rakyat bakal dikejutkan dengan kehuru-haraan.

3. Pak Lah PEMBOHONG : Semalam semasa ditemuramah oleh pemberita, beliau mengatakan tidak akan ada pembubaran parlimen pada hari ini. di sini saya bawa artikel pembohongan Paklah dalam laporan utusan semalam.

PM ulas desas-desus pembubaran Parlimen hari ini
Oleh Nazrullah Rosli dan Saifulizam Mohamad


BANGI 12 Feb. – Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini menafikan desas-desus yang semakin hangat bahawa beliau akan mengumumkan pembubaran Parlimen, esok. ‘‘Tidak... tidak lagi, pandailah you,’’ kata Perdana Menteri sambil tersenyum lebar ketika pemberita mengajukan soalan mengenai khabar angin kemungkinan beliau mengumumkan pembubaran Parlimen bagi membolehkan pilihan raya umum ke-12 diadakan.

Abdullah juga menolak saranan pemberita bahawa mesyuarat Kabinet esok adalah yang terakhir yang akan dipengerusikan oleh beliau sebelum pilihan raya umum. Secara bersahaja beliau berkata: ‘‘Khabar angin, itu yang seronok dengar, siapa cakap? Mesyuarat Kabinet ada lagi, ada lagi, dalam penggal ini ada lagi mesyuarat Kabinet.’’

Kalau bukan Pak Lah yang menipu.. Maka Utusanlah yang menipu..

Awas wahai rakyat Malaysia..
Anda tidak boleh pakai cakap Pak Lah kerana beliau memang pembohong. begitu juga tak boleh pakai dengan utusan,Berita Harian, RTM, TV3 dan semua media yang dimilki oleh kerajaan yang lain.. semuanya bakal menipu dan terus menipu sempena Pilihanraya ini.

4 ulasan:

banggugar berkata...

salam,

hanya tinggal kita saja yang cakap betul..

(",)

QUDS REALCLOCKWISE berkata...

be end to BN ....telah menipu sedang menipu dan bakal menipu..serta terus menipu rakyat malaysia..

faridmw berkata...

salam...
mmg banyak maksud dgn kata mereka tu... dulu... kini... selamya.....

tintaHati berkata...

Hangat...hangat....memang tengah hangat...berdoa semoga akan ada satu kejutan dan berita gembira buat semua yang menyokong kebenaran.... :)