Selamat Datang

Selasa, 27 November 2007

Apa punya Turrr... (khas untuk nozula)

Malu rasanya melihat tindakan Nozula. Saya sengaja tidak menyebut Yang Berhormat kerana saya hilang hormat kepada pemimpin yang samseng dan tidak bermoral seperti itu.

Perbahasan harus jangan tercemar dengan insiden seperti itu. Jelas menunjukkan kebodohan dan kerendahan tatatusila berbahas.

Tidak hairanlah DUN kelantan meluluskan hukuman menggantung kenggotaan Nozula dan sahabatnya Adnan kechik.

Umno harus berasa malu kerana mempunyai ahli dan pemimpin seperti itu. Umno kelantan sendiri harus bertanggungjawab terhadap kesalahan mereka memilih calon yang sangat tidak cerdik itu. YAB Pak Lah harus menggugurkan Nozula dari senarai calon untuk pilihanraya akan datang. Bukan itu sahaja, Umno juga harus menggugurkan semua pemimpin2 mereka yang tidak bermoral....

Umno pun harus mengambil tindakan menggantung keahlian Nozula. Malah berpandangan adalah lebih baik jika Umno berkeputusan memecat dia (tak elok guna beliau kepada orang yang tak dihormati) dari keahlian Umno. Kesalahan tersebut jika melibatkan ahli bawahan maka hukuman menggantung keahlian adalah wajar. Tetapi kepada pimpinan yang membawa imej parti, tindakan lebih berat adalah yang sepatutnya. Tindakannya betul-betul mencemar parti.

2 ulasan:

CerminDiri berkata...

salam kehidupan,

tak tau nak komen apelah bayu, rasanya diri sudah cukup mual dengan realiti sikap mereka.

BaYu SenJa berkata...

cermin,
takpa..
tak komen pun takpa..
janji baca :)